15+4 olduk çok şükür ikili testi başka Bi yerde yaptırmıştım muayene eden doktor net Bi şekilde kız demişti kendi doktoruma gittim bugün bağdaş kuruyo net değil dedi biraz uğraştı görmek için kıza benzettim fakat yüzde yüz kız diyemem dedi🤷♀️😊 net olması için detaylıyı bekliycem benim gibi olanlar var mı? 😊 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 💕