Ben ilk 18. Haftada hissettim. Yaklaşık 1 haftadır içte kıpırdadığını hissediyorum. Kalp atışı gibi oluyo. 19+2yim şuan. Dünle bugünde ilk defa karnımın üzerine elimi koyduğumda Dışardan hissettim. Çok güzel Bi duygu. Ama kiloya göre falan da değişiklik gösterirmiş. Sende yakında hissetmeye başlarsın canım