Ilkyaz ağrı yoksa nasıl sancı olsun anlayamadım bende 33 haftalığım sağıma yattığımda sağa doğru toplanıyo karnım yamuluyo az düz yatıyorum düzeliyo sonra soluma dönüyorum soldada aynısı sonra aynı şey tekrar dönemkten uyuyamıyorum bende 🤣 ama sancı Yok hafif bi gerilme oluyo Bebek toplandığı için normal Ama