Firdevsi Sürekli bel agrısı çekiyorum kızlar 1 haftadır ya sizde durumlar nasıl özellikle yatınca dahada belli ediyo kendini
GGD Firdevsi ben o bel ağrılarını 26. Haftamdan beri çekiyorum şuan 30+6yız hala devam ediyor doktora gittim her ihtimale karşı bebek ağırlaştığı için artık bunların normal olduğunu söyledi.
Gizemabc Firdevsi 34+2🙋🏽♀️ Gün içinde tahatsızlıkları çok hissetmiyorm, çalışıyorum da. Ama eve gidip de oturup uzanınca başlıyor bel ağrısı, boyun ağrısı. Yatmak da hiç rahat hissettirmiyor