Merak ettiğiniz için yazıyorum. Ama inanın etkilenmezi istemem. Ben salı günü bebegimin suyu bitti tamemen kalp atışı yavaşladı diye ANKARA şehir hastanesinde bebegimi aldılar. Dogum bölümünde suni sancı verilerek doğurdum bebeğimi. Sonrasında kürtaja alındım esınden parca kaldı diye. Doğum bölümüne alınınca özel eşya telefon kabul etmiyorlar. Önlük giydirip oraya alıyorlar. aileniz bekleme salonunda bekliyor ekrandan takip ediliyor ama yine de sizin durumunuz hakkında ara ara bilgi veriliyor ailenize. Tek kişilik odada sancımı çektim bebegim gelene kadar. Bebegimi kaybetmemin psikolojisini unutup sakin olup ne kadar düzenli hareket edersem o kadar rahat gecer diye düşündüm sakinligimi korudum nefes alisverisimi sancım gelince boş bağırıp kendimi yormak yerine nefesimi kontrol ederek ıkınmaya başladım. Size de önerim sakinliginizi koruyun. Doktoru hemsiresi ebesi temizlikçisi hepsinden allah razı olsun sakin kalmamda onların daha çok payı var iyi insanlara denk geldim hemsire sancımın sıklaştıği sirada yanima gelip beni sakinleştirdi elim uyuştu diye elime masaj yapti allah razi olsun ben çok memnun kaldim özel hastane gibiydi. Ayrica durumunuza bağlı sanırım eger gerekirse sizde rica edince eşinizi yada ailenizden birini 5 dk lıgina yanınıza aliyorlar sizin ricanız üzerine. Ben bebegimi kaybettigim icin genetik test onerdiler eşime sormak için getirdiler yanima bikac dk mesala. Ama bu bahsettigim doğum bölümü riskli gebelik erken gebelik olarak geçmiş olabilir tam bilmiyorum onu. Ben bebegimi kaybettiğim icin 3 b doğum bölümünde yaptım. katta 3 blok var a, b ve c. olarak. Diger bloklar aynı mı bilmiyorum.insallah az da olsa bilgilendirmiş olmuşumdur. Allah hepinize evlatlarınızı saglikla kucağınıza almayi nasip etsin bi avazda inşallah