Assoonn 14 günlük anneyim😊 gününden önce acilen 1 saat içinde sezeryan a alındım ve yaşadığım korkuyu anlatmam mümkün deği🤦🏼♀️ Fakat herşey bittiğinde korkumun stresimin ne kadar boş ve gereksiz olduğunu düşünmüştüm 🥰 şimdi biz sana ne desek boş aslında yaşayıp göreceksin 10 defa daha sezeryan olsam yine o anları yaşasam keşke diyorum şimdi hiç korkma tadını çıkart sonradan pişman olursun bak 🥰hayırlı doğumların olsun inşallah 🙏🙏