Baloglummmmm 37+5 günlüğüz bugün kontorlümüz vardı dr’a gittik sancımız yok açılmamız yok suyumuz iyi kilomuz iyi akıntım yok yani anlayacağınız beklemedeyiz cok sıkıldım 😞😞 bende doğum hikayesi yazmak istıyorum artık benim gibi bekleyen var mı
TubaKorkmaz Baloglummmmm aynıyız daha dur canım açılma vs daha 2 haftamız var herşey zamanı geldiğinde ;)
ozgeustun Baloglummmmm kaç kilo bebeğin... içeride her hafta daha sağlıklı gelişiyor gelmemesi daha iyi aslında..
Kivilipastaa Baloglummmmm aynıyız kuzum sabah sancım tuttu geliyo sandık kontrolüm de vardı fakat gelmedi gelmek istemiyo ne sancı ne açıklık 😣
latrodectus Baloglummmmm ben de yarin 37 oluyorum cok iyi anliyorum sizi. erken degil artik insallah en kisa surede saglikla dogar hepimizin bebegi
Bhraydn Daha 2 haftan var cnm sabır vakti gelınce doğacaktır insan su son haftalar sıkılıo gerçekten anlıorum seni bende 36 haftalığım saglıkla gelsinler
Baloglummmmm Bhraydn hiç sorma canım iyice bunalıyor insan 😕bi de burda konustugum kişiler sabah kalkıyorum ki doğurmuş 😅😅öyle olunca insan hiç doğurmucak gibi hissedıyor
Baloglummmmm Kivilipastaa bende sürekli öyle hissedıyorum bi gittim kanalda bile değilmiş 😅 saglıkla kucagımıza alırız inşallah
ZmrtDilaa Baloglummmmm Anlıyorum Benimde 37 W Gelmesin Diye Dua Ediyorum 🤲🙏🏻🧿 39 Geçsinnnnn Gelsin Kızım 😄
Baloglummmmm Kivilipastaa aynen ya işe başlama vakti de yaklaşıyor ya😞 biraz da ondan sanırım erken gelsin istiyorum 🤱