Aycan1990 Kızlar çok şükür Kalp atışını duyduk 8 haftalığım 🥰 Sizler cinsiyeti kaç haftalıkken öğrendiniz kız veya Erkek miydi Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Zeynepcoskun Aycan1990 14 haftalıkken öğrendim kız 🥰👧🏻 Kalp atışları çok hızlıydı biraz daha hızlı oluyormuş kız bebeklerin ne kadar doğrudur bilmiyorum🤔 sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah bütün bebişler🌸🙏🏻
Birgul-05 Hilalcik22 doktora gitmeden önce çikolata yiyin o zaman kendini gosteriyomus. Cinsiyet öğrenmek için giden komşuma doktor öyle söylemiş çikolata ye öyle gel diye. Bı de bu şekilde deneyin belki gösterir kendini☺️