Ezgice Pukhett şişme olmuyor belli bile olmaz hatta vurulan yer ama bir haftaya kadar çok fena ağrıyor çürük gibi nerdeyse bende 2.dozu vuruldum geçen hafta yeni geçti ağrısı
minnos6 Pukhett bende bugün ilk.dozu vuruldum şimdilik ağrı yok ağrı olurda buz masajıyap dedi ikinci dozla farkı neki korktum bende şimdi
Ayserkan Pukhett Herkesin bünyesi farklı benim iki hafta kadar sis durdu sürekli buz uyguladim yine de yaramadı iki haftadan sonra kendiliğinden sisligi indi doktorum ve ASM hemşiresi 2 3 haftaya kadar ağrı şişlik kızarıklık olabilir dediler