Cansumeryem Fatmasaymaz ayyy nasıl ağrımıştır canım nasıl dayandın acısına ve nasıl anladın patladığını ben çok korkuyorum öyle bise olmasından 😔 Allah yardimcin olsun
Tugceblc Minnosannis01 valla bana bir kaç defa verdiler gece çok kötü oldum yalvardım artık veremeyiz dediler Pendik Medical park
Mini9 Cansumeryem hayır hayır zaten bebek doğduktan sonra bi ilaç yapılıyo sanırım anestezi uzmanı birazdan uykun gelmiş gibi olacak falan dedi hafif bi mayışıklık oldu, ben ben acı hissetmeyi bırak nerdeyse uyudum 😄
Cansumeryem Mini9 ay çok sevindim kız burda okuyorum doğum hikayelerinde bazısı diomus dr.a ameliyat esnasinda hissediyorum bacaklarımı falan sonra kesiyorlarmış bebek cıktı falan ay Allah 'ım nasıl bi his acaba 🤦♀️🙄😄
Dibeee Deletedmom0019 Fatmasaymaz canım dikillerinin patlama sebebi 2. Hamilelik mi? Ne kadar ataları vsr ben suan 1 yasında kızım var 2 aylık hamileyim
Deletedmom0019 Dibeee benim oglum 4 yasinda canim, aradan baya zaman gecsede icerdeki dikisler karnin buyudukce geriliyor ve bebek baski yapiyor dikisleri inceltiyor son ayda.. oyuzden doktor yakin takibe aliyor hastasini..
Fatmasaymaz Dibeee tabi onunda etkisi var. Ben sürekli kusuyordum o çok zarar verdi. Birde fazla kilo almamaya özen göster. Çok hareketliydim. Hiç yerimde durmuyordum gezme olsun temizlik olsun. Doktorum hep yat desi ama ben malesef onu pek diblençmedim sonuç bu
Mini9 Cansumeryem 😄 Çok güzel bi duygu canım sadece büyük buluşmaya odaklan :) okuduklarından daha da kolay geçer inşallah
Sirin_beyza Cansumeryem marjinal plesanta previa denildi yani eşi asağıda kanamalı gebelik normal doğumda kan durmuyor ölümle sonuçlanabiliyor kasılmam baslamadan 36 hafta olunca sezaryan olacağım
Cansumeryem Sirin_beyza anladım canım bende de vardı plasenta previa rahimi tam kapatmıyordu ama kanamalı oluyor evet ama benimki sonraki dönemde yukarı çıkmıştı
Sirin_beyza Cansumeryem ben suan 33 olduğum için yukarı çıkma sansı azmiş eger 35 filan olsaydın ihtimal vardı diyor ama genede ümidimi kesmiyom