AseLiya Kızlar 37.ci haftama girmek üzereyim 3 gündür aşırı mide bulantısı sıkıntısı yasıyorum ve devamlı istigfar ediyorum ara sıra bel agrım ve kasık ağrım var bu normalmi acabaaa??
KeremAsafmoOom AseLiya dogum belirtileri öyle oluyo diye biliyorum ama daha bilgili arkadaşlar vardır belki doktoruna danış istersen canım😊 geçmiş olsun
AseLiya KeremAsafmoOom doktorum bana 1 saat uzaklıkta ve özel hastanede söyledim kontrole gel dedi ama esim yok yanimda ve maddi gücüm devamli gidip gelmeye yeterli degil