Papatyam2017 https://imgyukle.com/i/RoydbS Kızlar adetine 5 gün var normal test aldım şaşırdım.boyle çıkmasına acaba yanlış olma ihtimali var mı bir tane daha mi yapsam akşam bilemedim böyle olup negatif olan var mi
turkanfidann Papatyam2017 yumurtlamaniz erken olmuş olabilir o yüzden erken belli olmuştur hamilesiniz ama
Zeynepcoskun Papatyam2017 ben 2 gün geçikince yapmıştım ve benimde böyle çıkmıştı rabbim hakkında hayırlısını versin canım 🙏🏻🌸
Papatyam2017 6.gebeligim 1 doğum 4 dusugum var :( korkularım da var birde test bozuk mu diye düşündüm.oyle içimden geldi acaba mi dedim yaptım