Rmys_krck2534 Hanımlar diş eti iltihabım için doktor antibiyotik yazdı başka türlü geçmeyeceğini söyledi, ama ben çok korkuyorum bebeğime zarar gelir diye, aranızda hamilelikte antibiyotik kullanan varmı içimi rahatlatacak mesajlarınıza ihtiyacım var🙏🏻
Ecemsbaby Rmys_krck2534 doktorunuza hamile olduğunuzu söylediniz ve güvenilir bir ilaç mı diye sordunuz mu
iremss Rmys_krck2534 doktorun hamilelik haftanız hakkında bilgisi varsa sorun olmaz. Bende faranjit olmam sebebi ile kullandım ama dr ilacı yazdıktan sonra kendi doktoruma teyit ettim kullanılabilirliği hakkında herhangi bi sorun yaşamadım, yeterli bilgi verdiyseniz zaten kullanabileceğiniz bir ilaç yazılmıştır size
Melisbol Rmys_krck2534 bende serklaj ameliyati oldum ve ondan snda kullandim 500mg sabah aksam 10 tabletti 5 gunde btti. Cocuklarin kullandgi bir antibiytik cesidiydi doktorum bebege gecmeyecegini soyledi. Dis doktornuz disinda kendi dogum doktorunzda onay verdyse iciniz rahat olsun. Kac mg ?
Rmys_krck2534 Ecemsbaby İlacı verirken bir zararı olmayacağını ve yine de kadın doğum doktoruma danışıp öyle kullanacağımı söyledi ben de kadın doğum doktoruma söyledim zararı olur mu diye kullanabilirsin bir sıkıntı yaratmaz dedi fakat ben yine de korkuyorum bir zararı olur diye😢
Rmys_krck2534 Melisbol 500 mg kadın doğum doktorum onay vermeseydi kesinlikle kullanmazdım fakat yinede insanın içinde bi kuşku oluyo
NERDOGDU Doktora gebelik haftanızı söylediyseniz. Doktorlar kâr zarar hesabı yaparak veriyorlar. Yararı zararına göre çok ki kullanmanız için vermiş.
Ecemsbaby Rmys_krck2534 canını sıkma boşuna kuzum öyle dendiyse o zaman. Ben de kullanmak zorunda kalmıştım antibiyotik kısa süreli: hamileyim güvenli mi diye sordum evet güvenli demişti içim rahatladı. İlaçlar hamilelikte kategorilere ayrılıyor A grubu B grubu falan diye güvenlik açısından internetten de araştırabilirsin. İlaç kullanmayı sevmiyorum ama sağlığımız için bazen gerekiyor biz sağlıklı olunca bebeğimiz de etkileniyor sonuçta
Melisbol Rmys_krck2534 olmasin kusku bisey olma bnce cnku hamileyken operasyon gecirmek zorunda olanlar var tek kullanan biz degiliz :) ben oyle dusundm hep bu islemi yaptiran tek ben degilim tek antbytk kullanan ben deglm vs vs
Rmys_krck2534 Ecemsbaby Al benden de o kadar bende hiç sevmiyorum hatta nefret ediyorum diyebilirim ama kullanmadan da düzelmiyor işte 😕
Mevicka Antibiyotik kullanmazsan rahatsızlığın bebeğe vereceği zararın antibiyotik zararından fazla olduğu durumlarda veriyorlar şuan 3 gündür antibiyotik kullanıyorum faranjitim için. 2 gün kaldı iyi olmam onun içinde benim içinde önemli güvenilir dedilerse kullan riske atma ikinizide
yagmurkiz Rmys_krck2534 iltihap daha tehlikeli hele de dişteki iltihap çok çok tehlikeli doktoruna güven bence
Rmys_krck2534 yagmurkiz Günlerdir sızı ve şişkinliğinden bişey yiyemiyorum acısı dayanılır gibi değil😢
27_00 Bana da idrar yolları için infex verdi bende tereddüt teyim fakat yapcak bişey yok içicem artık doğuma cok az kaldı