Mide bulantısı için gittim 2 kilo vermişim gelişiminden çok korktum kontrol için geldim dedim hiç bir sıkıntısı yok cinsiyetini öğrendin mi dedi hayır öğrenmedim dedim kızınız oluyor dedii tam 14+0da öğrendim Rabbime şükürler olsun kız da olsa erkek de olsa öğrenmenin duygusu çok farklıymış😍😍