Merhaba arkadaşlar ben 14 haftalık hamileyim fakat çok fazla iştahım yok daha hiç kilo alamadım yemek yerken zorlanıyorum bebeğimin kilo alamamasından gelişmemesinden endişeleniyorum konu hakkında aynı durumda olanlar varmı kilo almak için ne yapıyosunuz