Menekse_92 Merhaba kız bebeği olanlar isim ne koydunuz? Daha doğmamış olanlar ne düşünüyorsunuz? Kulağa hoş gelen yeni isimler arıyorum 🥰
iremyaren-01 Zeyneb Yaren kızımın ismi ♥️ Şu an 2.kızıma hamileyim ve isme karar veremiyorum bende. Zeyneb Yaren o kadar içine sinmiş ki başka isim kabul edemiyorum resmen😄😄😄
Derin_Demir Kısmetse kızım olacak başından beri derin ya da öykü diyorduk. Ama Öykü ismi ağır bastı 🥰🥰
Halimeege Ben Nisan Ece isiyodum doktor erkek dedi ama bakalim bu gittimde kiz demesini umuyorum kordon gelmis felan olur inşallah