Keremeral Kızlarrr selam ikili tarama için gittik mesanesi biraz dolu çıktı ayrıntılı ultrasona girdik erkek olduğunu öğrendik rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏻
Ozican Keremeral bu sene herkes erkeğe hamile cidden 😁 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 💐
N_S Ben de 12+0 da öğrenmiştim erkek olduğunu erkek çabuk belli olurmuş hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza 🙏🏻