Ileyda_12 Sebos_1331 merhabalar 😊 çok fazla ağrım olmuyo arada bi ağrı giriyo yalnız uykuyu çok seven ben sürekli erken kalkıyorum aciktigim için migdem bulaniyo sanki günlerdir yemek yememisim gibi sizde de aynı şey oluyor mu
Serpil02 Kasık agrım cok yokta bel agrım bı tuttumu aşırı sekilde kötü ediyor benı daha cok regl olacakmısım gibi sancı çekiyorum
Sebos_1331 Serpil02 yaa benimde kasik agrim 30 saniye felan siddetli adet agrisi gibi oluyor geciyor demekki oluyor genel olarak bi cok kisiden duydum bugun bunu
Sebos_1331 Ileyda_12 kendimi cok ac hissetmiyorum ama surekli biseyler yiyesim geliyor 😏 bende erken uyaniyorum ama erkenden uykum geliyor 7bucukta gozum aciliyor hergun
Sebos_1331 Ileyda_12 daha gitmedim cuma gunu randevum var belki duyariz bilmiyorum ki ne zaman duyuluyor 😊
Ileyda_12 Sebos_1331 dün gittim bende ilk defa 5 haftalık dedi haftaya gek kalp atışını duyarız dedi inşallah duyarız bi kaybim var bu sefer sağlıklı bi şekilde alırım insalah kucağıma 😊
Sebos_1331 Ileyda_12 insallah hepimiz saglikli bi sekilde alalim kucagimiza mesakatli bi surec zaman gecmiyor gibi 😊