Merhaba sevgili hamişler😊 31 haftalık hamileyim sürekli tuvalete çıkıyorum bu durum artik korkutmaya başladı beni çünkü kapıdan çıkmadan tekrar geldiğini hissediyorum. Amniyon sıvısı hakkında yazan arkadaşları gördüm acaba bende de azalma gibi birşey söz konusu olabilir mi ? Randevum iki hafta sonra sizce one çekip gideyim mi doktora ? Yoksa evham mi yaptim??