Bugün itibariyle 38 haftalık hamileyim. Normal doğum için çok müsait olduğunu söyledi doktorum. Ama çok korkuyorum. Açıkcası sancıdan filan değil de kesi atılıyor, dikiş atılıyor ya o çok korkutuyor beni iğleşme süreci filan. Doktorum da korkuyorsan 38+4de sezeryana alalım dedi. Sizce ne yapayım akıl verin 😔😔