Anneler bız 15 haftalık hamıleyız . Gece bı karın agrısıyla uyandım ama tek nektoda saatlerce uyyamadım . Ama o agrıyan yerde acayıp bı sertlık oldu . Tek derdım bebegımdı agrıyı falanda unuttum sabaha karsı uyumusum . Su an bıraz hala agrı var sertlıkte var sızdefe oldumu . Cok korkuyom nolur bısı dıyın . Bebegıme bısı olmaz demı