Cnn123 Kızlar lc waikikin hamile pijaması nasıl lohusa olarak onu alsam sizce nasıl kullanışlı olur mu ??? Fiyatıda 80 lira
Alarasel Cnn123 bn askılı oembe bi elbise vardı hatta sarısıda vardı çok gzldi bn oembesini aldk emzirme kolaylığıda sağladı çok güzldi tavsiye ederm hala varsa 50 tl di yanlş hatırlamıyosm kumaşı vs de çok çok iyidi yani. 🤗
hilal89 Cnn123 1 ay önce bime gelmişti sabahlikli lohusa takımı ben aldim mali cok güzeldi 60 a almıştım acelen yoksa takip et belki yine gelir geçen haftada geldi 30 a pijama takımı 8 aylık hamileyim cok rahat oldu
Kubuuu1 Cnn123 ben de gri çiçekli bir model vardı onu yedek olarak almak istiyorum kumaşı çok güzel bence kullanışlı lcxnin malları güzel oluyor ☺️
Cnn123 miine aynen öyle çabuk kirleniyo dedikleri için böyle uygun şeyler arıyorum gözümede güzel geldi 😀
Alarasel miine https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Gecelik/3382884/619658?colorType=en-US&utm_source=google&utm_medium=shopping&gclid=EAIaIQobChMI4LielKfs5QIVBrYYCh2hygs7EAQYAiABEgJBnPD_BwE&gclsrc=aw.ds bunun prmbesini aldm cnm indirimdeymş bak şimdi hemde rahat etmştm.
Cnn123 hilal89 bende 27 haftalığım şuan bekliyorum yıl sonunu zaten ozaman mutlaka indirim olur ürünlerde
Kubraaas @Cnn123 ben de waikikiden aldım. Bunlara bakmıştım ben de ama kirleniyor falan dediler diye baya uygun bir şey aldım. Üstüne de bir sabahlık aldım. Bir de yanımda hediye gelen pijamamı götürcem mesela onun düğmesi de yok ama ilk günü atlatırsam gerisinde kaldırıp emziririm diye düşünüyorum. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/3415894/594990 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Sabahlik/3589699/631771
Cnn123 Kubraaas ya normal çok pijamam var üst olsun alt olsun ama işte hastane için alıcam sırf kolaylık olsun diye yoksa evde kaldırırım ne olcak
Deletedmom00180 Ben çok memnunum normalde de kullanıyorum gayet rahat kumaşı kullanışlı fiyatlarıda daha sonrasında da kullanabileceğimiz takımlar en azından o süslü pahalı lohusa takımlarının yanında
ZehraAlbayrak Ben de bundan aldim https://www.penti.com/pembe-leopar-pink-haze-gecelik-zidPNBHEEXL19SK-PLE boyle durduguna bakmayin hamile gobegi olunca belden sariyo gogsu aciliyo emzirmeyede uygun ve rahat ediyosunuz. Bukadarda kisa olmadi bana dizlerime yakin oldu L beden aldim uzerine uzun sabahlik giydim gayet rahat
Alarasel miine bn memnun kaldm cnm😇😇snde al tabsiye ederm mağazaşardada vardır yani 4 ay oldu bn alalı gerçide🤣