Flyk Kizlar merhaba, 39. Haftadayim henuz kasilma agri hicbir seyim yok. Ancak bugun akintim cok fazla ve simdi fark ettim ki rengi koyulasmis, hafif kahveye donmus gibi. Yarin doktor kontrolum, sizce ne olabilir sebebi?
Delal123 Bende sabah bi post açtım ama kimse yazmadı benimde 3 gün önce nişanım geldi. Bi kaç öncesinde benimde öyle akıntım çoğaldı ve koyu renk oldu sonra biraz pembemsi leke geldi. Halen de geliyor nişanmış gelen
Delal123 Mrymkrt normal canım ama sancım halen yok inşallahh yarın yada bugün sancım tutarda giderim 39+4 günlük
Flyk Nisan gelse de bikac gun icinde ille dogum baslayacak demek olmuyor anladigim 😕 gecen hafta da kati bir sey gelmisti ama doktorum mukus atmistir bisey degil demisti. Cunku hic acilmam yoktu.