Kubuuu1 Gizem11 doktorunuz haftasıyla uyumlu diyorsa gerisine takılmayın herkesin farklı oluyor önemli olan haftasıyla uyumlu olması ☺️
Denizy Bence normal canım bende 28+3 de gitmiştim 1350 çıkmıştı boyu da 40 cm. Doktor kilosunun haftası ile uyumlu boyunun önde gittiğini demişti. Zaten kiloyu son haftalarda alıyormuş çok iyi bence 😍