shr92 iyi günler kızlar.daha önce Sultangazi Şafak Hastanesinde Ayşin Hanımda doğum yapan var mı? Hastaneden memnun kaldınız mı?
Kbrashnn Orada doğum yapmadım ama önceden orada çalıştım. Ayşin Hanım çok iyi bi doktordur güvenebilirsin 👍🏻