Ellerine parmaklarına geçicek benim öyle şuanda 21 deyim. Nörolojiye gittik parmaklarda gebelikle ortaya çıkan his kaybı sinir sıkışması çıktı. Elektrik verdiler parmaklara güce baktılar sağ elim daha çok etkilenmiş. Kadın doğum dr. İlaçları görmeden kullanmama izin vermedi. Salı nöroloji ordan kadın doğuma ilaç göstermeye. Tedavi edilmezse sonunda ameliyata kadar gidiyor dedi dr. Umarım geçer. Bu uyuşukluk ve acının tarifi de inan çok zor😩