2104 iremtzn dr. Tahminen kız dedi ve aklımdan minel ismi gecti. Hem kuranda geciyor ve anlamıda güzel 🥰 umay miray eslem elif almila nisa ve mira da aklımda olanlar 👍
iremtzn 2104 belki garip gelicek ama daha cinsiyetimiz belli değil 😄 ama benim içimden geçen nedense hep kız hep ekşi yiyorum tatlı yiyince kusuyorum falan az önce limonun suyunu sıkıp içtim o derece 😄
elfkahramann 2104 canım kutsal kitabımızda evet minel geçmektedir ama bi anlamı yoktur isim olarak. Anlamı “ -ten -dan “ dır. Yinede size kalmış tabiki
birtutammutluluk 2104 minelin anlamini nedir acaba ? Cunku hic bi anlami yok diye biliyorum. Birde kurani kerimde geciyor diye. Cocuga koyulur diye bi kural yokki. Beni yanlis anlamayin tabiki sizin karariniz ama bilgide bi yanlislik var gibi.
elfkahramann iremtzn arkadaşımda deli gibi ekşi yiyordu şuanda 7 aylık erkek çocuğuna hamile 😁😁😁😁 kız çocuk istiyorsanız psikolojiktir. 😁
zelis63 iremtzn canm ekşiyle alakası yok bende hep ekşi yiyorum tatlı aklıma dahi gelmiyor bebeğim erkek sırf ekşi yiyosun diye kız olmaz yani 😅
Dmt01 iremtzn valla benim kızım olacak ve inanılmaz tatlı şeyler çekiyo cnm normalde tatlıyla pek aram yoktur ama şuanda deli gibi tatlı istiyo cnm sürekli çikolata yemek istiyorum yani
iremtzn Kızlar yapmayııınnn 😄😄 sanırım ben kız istediğim için öyle düşünüyorum neyse Allah sağlıklarını versin 🤲🏻