Ozican geçiyor gibi uzanıyorum birden özel bölgeme veya kasıgıma bir şey saplanır gibi bir acı hissediyorum sıkıyorum o zaman kendimi bir süre hafifliyor tekrarlıyor kaç gündür var ben de bebek gelisiyordur diye düşünüyorum ama bu benim 2. Hamileliğim hiç böyle ağrı olmammisti olsa bile özel bölgeme hiç vurmadı ben de korktum