Hale5555 Adete bir hafta kala yumurtladım. Bugün adet olmayışımın 6. Günü hala gelen giden yok. 3 gün önce de kan verdim 0.5 çıktı . Neden böyle oluyor 😔
Tugce1803 Hale5555 Geç yumurtlamışsınız yumurtlama gününden 14 gün sonra adet olursun eğer bebek olmamışsa. Yumurtlamadan 14 gün sonra test yapabilirsin
ecemtmr Hale5555 canım ben de haziranda hamile kaldığımda adete 1 hafta kala yumurtlamıştım. adet gunum erken gebelık yapmıstım cıkmamıstı gecıkmenın 5.gunu erken gebelıkte silik cıkmıstı kanda da 26 idi. bekle bıraz daha adet olmadıysan stres yapma. geç dollenmeydı benımde
Pcoslubiranne Hale5555 yumurtlamadan 15 gun sonra test yapin.gec yumurtlama olduysa adetiniz gecikmis sayilmaz 1 hafta sonradir adet gununuz.Günlerinizi de degerlendirin adet olmadiginiz her gün hamile kalma şansiniz var demektir.
Ebrudogantemur02 Doktorlar 7 güne kadar gecikme ya da erken kanama görmek mümkün diyor eskilerde bebek yerini arıyor diyor bende 3 ay böyle oldum çok şükür 7+2 gebeyim. Allah isteyen herkese versin
Hale5555 ecemtmr yok canım adet olmadım henüz. Bekliyorum kanda 14. Gün mü çıkar diyorlar biliyor musun
_Honeybee_ Hale5555 onunda yolunu bulmuşlar ama😅 rahatsızım ama gebelik şüphemde var falan diyip gebelik testinin sonucu görüp öyle diğer hastalıklara bakıldığı için öyle söyleyip yaptırabiliniyormuş😁