Ozgesn ben daha yeni 13oldum daha doktora gitmedim,çok merak ediyorum cinsiyetini
Tgb2310 ben de öyleyim 2haftada bir ultrasona gitmesem içim içimi yiyor,acaba bir şey oldumu diye,benim de karnım yok,kendi göbüşüm sadece😂merak etmeyin hiç bir şey olmaz inşAllah korkamayın,aklınıza kötü şeyleri getirmeyin hep olumlu düşünün🥰hamileleyinizi rahat geçiriyosunuz bundan daha güzel bir şey olamaz,çok şanslısınız,hamileliyinizin tadını çıkarın💫