Merhaba . 36+2 olduk bugün . 2 gün önce doktora gittim kilomuz 3600 gr olmuş . En baştan beri hep bi kaç hafta ileriden gidiyordu zaten. Bende şeker yok . Çokta kilo almadım .Doktor babaya çekmiş genetik diyor . Normal doğum istiyordum en baştan beri . Doktor da 4500 gr kadar normal doğumu deneyebiliriz diyo. Ama çevremdeki herkes ilk doğumunda 4 kilo üstünde normal doğum deneme çok riskli diyorlar . Dün tekrar doktorla konuştum evet risk var ama deneyebiliriz diyor . Ama ben bu riskleri almak istemiyorum . Birde geçen gün ki muayene de suyu fazla diye girmiş .bana öyle birşey demedi. Arkadaşımın eşi devlette kadın doğumcu ona sordum . Doktorun sezeryana hazırlık yapıyor dedi 🤦🏻♀️ Bana neden söylemiyorum anlamıyorum . Sonuçta risk varsa sezeryana gireceğimi söyledim . Bu aralarda sancım var biraz . 2 gün önce nst ye girdiğimde düzensiz sancılar çıktı. 60 larda ama düzensiz 🤷♀️ 2 hafta sonraya tekrar gel o zaman konuşacaz diyor doğum yöntemini . Yani bu çocuk 2 haftaya kadar 4 kiloyu geçmez mi . Neyi konuşacaz . Ben risk almak istemiyorum diyorum günü gelince konuşuruz diyor . Bu İşler böyle mi oluyor. Yoksa doktor bak ben son ana kadar normal doğum için çabaladım ama olmadı demek için mi yapıyor 🤷♀️🤦🏻♀️