elfkahramann Hangi tip bebek arabası tercih ettiniz memnun musunuz? Değerlendirmelerinizi yazar yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻 çünkü bi türlü karar veremiyorum
MuM elfkahramann henuz kullanmadık ama kullanan arkadaslarımın tavsıyesi ile mamas papas armadıllo xt3 aldık. Cıddı bır kampanya var cok memnunuz
Ozican elfkahramann aldığım bebek arabası hem travel hem baston. Travel 6.aydan sonra çıkarıp bastonu takıcam ☺️
Turkolog elfkahramann ben de daha almadım ama travel alacağım casual cadillac air modelini inceliyorum bu ara.
elfkahramann MuM çok güzel görünüyor ama biraz pahalı geldi bana canım güzel günlerde kullanın inşallah
elfkahramann Ozican baktım netten canım güzelmiş renk seçeneği de fazla ne kadar zamandır kullanıyorsunuz
Ozican elfkahramann daha bebeğim doğmadı ama kurdum sürdüm defalarca denedim bir sıkıntısını görmedim.Aynısını komşum kullanıyor bebeği 6 aylık oldu onun o tavsiye etti zaten bana da.Onunkini görüp almıştım zaten.Bende grisi var hem görünüşü güzel hem de kapsamlı 😊 fiyatı da uygun bana göre tabii😊
MiracleMom Kraft pop up modellerden aldım. İnşallah memnun kalırım😊 travel modeller fazla büyük geliyor bana ve kullanan arkadaşlarım bi sene geçtikten sonra baston aldilar. Bu yüzden tercihimi pop up tan yana kullandım .