Eşim eczane sektöründe olduğu için en iyisi olarak mustela yı getirdi benimde araştırmalarım sonucu mustela güzel bir ürün. Bir kaç kez hatta kendimde bile kullandım şampuanını kremini sıfır koku ve yumuşacık bir his bırakıyor ve neredeyse köpürmüyor diyebilirim. Tabi bebek teni nasıl olacak bilemem belki kabul etmeyebilir deneme yanılma yapıcaz arkadaşlar 🤔