Duygu19031903 BusratalhA doldur suyu yanına koy canım. Gördükçe iç😂 hem idrar da zorlanınca ben kasık ağrım oluyor . Onunda tek tedavisi su içmek😂
BeybininAnasi Benim de çıktı ama beni ne sağlık ocağı doktoru ne de kadın doğumcum ürolojiye yönlendirmedi. Çok mu yüksek acaba değerleriniz?
Cansumeryem BusratalhA benim de eritrosit e lökosit değerim yüksek çıkmıştı dr ilaç yazmadi tek dedigi bol bol su ic