Deletedmom0010 canım, niye kafana takıyorsun böyle şeyleri? Nü güzel işte. Rahat hamilelik geçiriyorsun. Millet kusmakdan beter oluyor, sen normal geçirdiğine tedirgin oluyorsun. 15 haftalık hamileyim, ilk haftalardan itibaren ne mide bulantım, ne kusmam, ne kabızlık, ne gaz sorunu yaşamıyorum ve Allahıma bin şükür ediyorum böyle geçirdiğim için. Hiç bir belirtim yok. Normal insan gibi hayatımı sürüyorum. Karnım şişmese hamile olduğumu anlamam bile. Haline şükür et bence. Sağ salim kucağına al bebeğini