Hande34 Merhaba arkadaşlar,9 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var,biraz evhamlıyım galiba ama sizlerle paylaşmak istedim.iki gündür mise bulantılarım ve göğüs hassasiyetim birden kesildi,çok korkuyorum başına gelen varsa yardımcı olabilir mi teşekkürler
demet35 Hande34 şükret ben 16 haftalığım hala kusuyorum o belirtiler sonra geri geliyor merak etme benim 6 haftada bir geri geldi 16 hafta oldu hala günde 8 defa kusuyorum göğüslerim kocaman oldu
hilalcali Hande34 çok değişkenlik gösteriyor gerçekten Çarşamba günü kontrolüm vardı bebeği ilk görecektik o gün bütün belirtilerim tamamen gitti ne göğüs hassasiyeti ne mide bulantısı 🤦🏻♀️ Şimdi belirtiler yine var bence biraz stres yapıyoruz hepimiz ondan oluyor
Sermec Hande34 evet canım 9 ya da 10 haftalıkken bütün belirtilerim gitti 20+3 haftalık olduk cok şükür kendını strese sokma canım
Hande34 hilalcali ben de öyle düşünüyorum ama insanın elinde olmuyor ki:( çok fazla okuyup araştırmak da insanı korkutuyor ,acaba şöyle mi oldu böyle mi old diye sürekli düşündürüyor
Sermec Hande34 rica ederim canım aynı dönemlerden biz de geçtik annelik işte sürekli evham yaptırıyor insana