Merhaba hanımlar,bugün 38. haftamıza girdik ve dr ilk çatı muayenesini yaptı. Canım yandı ama canımı yakan zihnimdeki düşünceler mi yoksa dr mu bilmiyorum baya bir bağırdım muayene esnasında. Dr ,her şey normal doğuma uygun tek engel senin kendini kasman dedi muayeneden sonra. Sanırım bilinçaltımdaki düşünceler acıyı iki katına çıkarıyor var mı bu durumda olup da normal doğumu sağlıklı bir şekilde yapan? Neler yapmalıyım bu durumda