Bende 20. Haftamda ogrenmıstım plasenta dusuklugumu doktorum 25. Haftaya kadar cıkar cıkmazsa normal doguramazsın demıstı carsamba gunu gıttım cıkmıs artık o sorunum kalmadı senın dogumuna az kalmıs canım cıkar mı hemen bılmıyorum benım cıkması 1 ay surdu ve bu sure de ılıskıyı falan kesınlıkle yasaklamıstı canını sıkma canım ınsallah cıkar ıkı hafta ıcınde cıkmazsa da sadece normal dogum yapamazsın dedı canım ınsallah cıkar 🤗