Yagmurceren0 Kızlar bugun muayenem vardı 40+0 haftalık olduk sancım felan cıkmadı yarım cm acıklıgım varmıs doktor hafta sonu dogum olmazsa pazartesi yatış yapıcam dedı suni sancı vericeklermis biraz tedirgin oldum acıkcası
Yagmurceren0 defne55 canım ınsallah sag salim dogarlar bende neler yapmadım ki merdiven ınıp cıkma lar hurma yemekler squat lar hergun bu acılma daha bana az geldı