Busra61 Şuan 13+6 haftalık hamileyim sizce Bebek arabasını ne zaman almalıyım şimdilerde mi alsak Doğuma bir ay kala mı çok kararsız kaldık 🤔
BurcuEsiklii Busra61 bence suan için cok erken iyce cinsiyeti kesinlessin biraz da zaman geçsin oyle alırsınız. Biz 28.haftamizda almıştık 😊
Sulegorkemakyol Busra61 aslında eğer istediğin beğen bebek arabası indirime girerse onu almalısın bence bir zamanı yok almak için
ozgesoy28 Busra61 Benim ilk aldığım şey bebek arabası oldu oh şimdi kafam çok rahat ne zaman istersen al bence
Susamtanesii Beğendiğim bebek arabası 2 bin lira ve şuan indirime düşmüş hali bu özellikleri süper 5bin liralık araba da var ama bu çok daha iyi sizce bi arabaya 2bin verilir mi ?
drkaynur Ben bebeğim doğduktan 1 ay sonra almıştım “concord neo” çok hafif rahat ve kullanışlı bir araba tavsiye ederim
Elifrana Para ayırdıysanız araba için bekleyin modelleri iyice araştırın, indirimleri takip edin. En uygun zamanda alın. Sürekli bi indirim oluyor zaten. Benim bütçem olmadığı için Doğumdan sonra alcam ya da hiç almayacam bilmiyorum ☺