Erken doğum tehlikem vardı 29 haftanın başında başlayan bugün doktor muayenem var bakalım tehlikemiz geçmiş mi çok heyecanlıyım annemler de kaldım 1 hafta şimdi evime geçeceğim bugün onlarda yoruldu iyi olmazsam hastane yatışı olucak bakalım hakkımız da hayırlısı olsun 15 aya giren oğlum var naparız bilmiyorum hiçbir şey daha hazır da değil allahtan 2 hafta kadar önden gidiyoruz ☺️