Ya kızlar 12. Haftamda doktora gittim baktı ve bana erkeğe benziyor birşey gördüm ki söylüyorum dedi 🙄 dün gittim 16. Haftamda baktı baktı %90 kız ama ben %100 dersem kesin olur dedi. Böyle bakıyor bakıyor kız gibi... ben kıza benzettim... falan dedi. Bizde çok kararsız kaldık cinsiyet konusunda. Siz böyle durumlar yaşadınız mı ?