Drybrt 36+1gunluk.sabahtan beri yarım saat bir saat arayla karnıma ağrı giriyor gerçek sancimi doktora gitmeli miyim?
Ozican Drybrt dinlenince geçmiyorsa bi gitseniz nstye bağlarlar haftanız ilerde bayağı bende 36.dayım doktorum ağrın olunca gel hemen demişti