BilgecyLn Kızlar salı günü 56 çıkan prolaktin değerim dün verdiğim kan da 16 çıkmış hiç bişey anlamadım bu durumdan 2 günde nasıl böyle düşebilir ilaçsız tedavisiz ?
Hatice-02 BilgecyLn canım clife macun mu kullandın. Genelde onu kullananların böyle birden düşüşleri oluyormuş
BilgecyLn Cokokuyan_dorukusunannesi48 yuksek çıkanı 9 da verdim adetliydim ac gittim düşük olan 9 55 de falan verdim adetim bitmişti yine ac gitmiştim kuzum
BilgecyLn Rbs111 yuksek çıkanda komple hormon testi yapılmıştı sağlık ocağında yaptırdığım aile hekimim prolaktin yüksek çıktığı için kadın doğum uzmanıyla görüş dedi sonuçları ona götürdüm bi kere de burda bakalım dedi sonuç bu adetim bitmişti kan verdiğimde
BilgecyLn Hatice-02 yok balım kullanmadım ama diyete başlamıştım diyetisyenin verdiği kendi kafama göre değil
Cokokuyan_dorukusunannesi48 BilgecyLn Sonuçların Adetin bitmesiyle hormonlarınla ilgili canım.Adetliyken bazı hormonların yüksek çıkabilir.Olağan yüksekliğin varsa doktor tedavi uygular hiç üzülme ilaç verir düzelir:)
BilgecyLn Cokokuyan_dorukusunannesi48 zaten sağlık ocağının sonuclarını görünce hemen ilacını vereyim bir an önce bebegin olsun ama yine de burda da bi tahlil yapalım dedi. Benim göğüslerim adet zamanı 2 beden büyür sızlar ondan mı oluyor acaba
Cokokuyan_dorukusunannesi48 BilgecyLn Dediğin durum sebep olur hormon fazlan var demek ki.Ama bebeğin olunca sütün olacak zorlanmayacaksın.İlaçları zaten 5-6 ay kullanınca düzene girer.Hadi hayırlısı ilaç tedavisi sonrası gelsin bebiş:))
BilgecyLn Cokokuyan_dorukusunannesi48 kuzum ama sonra ki tahlil düşük çıktığı için ilaç vermedi bi de o ilaç zaten 4 5 aylık bisey değilmiş değerine göre en fazla 8 tablet oluyor. Soğan kürü yapıyorum dünden beri bakalım ne olacak