Sibel5566 Merhaba kizlar Ben hamileyim ama tam olarak kac hafta oldugumu bilmiyorum. 4 ekim ay basimin baslangicidi, ve 23-25 gun tekrardan goruyom. Daha doktora gitmedim 9 aralik gitcem inshallah yardimci olursunuz