Benimde olmuştu doktoruma sorduğumda normal ve şanslısın ne güzel şimdiden sütün olacağına işaret dedi gerçekten de çok güzel sütüm vardı hamileyken yattığımda sabah üstüm süt olmuş şekilde uyanırdım prolaktin hormonu mu ne diyorlar güzel çalışıyor yani👍