H_minsna Arslande Yoğurtta kemık gelişimi için çok faydalı 1 kase yogurt ye mutlaka yumurtanıda aksatma 1 2 hafta dene boyle faydasını gorursün muzun kesip üzerine ceviz fındık bal atıyorum hem kızım çok sevıyor hemde oda bıze çok kilo aldırıyor
H_minsna Arslande Şimdiden sonra kilo almaya başlıyor bebeklerimiz o yüzden fazlada takmayın siz sağlıklı beslenin o alır sizden ihtiyacını 😊
snil Arslande Çok fazla bir fark yok üzmeyin kendinizi nolur ❤️ Genetik faktörlerden dolayı da olabilir ben burada aynı problemi yaşayıp sonradan düzelen pek çok kişiyi okudum.. Artık hızlı kilo alınan döneme girdik bebişiniz toparlayacaktır kilosunu 🙂
ems1 Arslande Bizim de 13 Kasım da kontrolümüz vardı ,, Kızım 26+6 da 1230 gr olmuş , cnm sen besin takviyesi vitamin ilaçları kullanıyor musun bazen yesen de vücut emilimi olmuyor sen kilo alıyorsun
Fdle Arslande 26.haftami bilmiyorum ama 23.haftam da 663 gramdı 28.haftam da 1200 gramdı canım 26.hafta için evet biraz ufak kalmis gibi sen dikkat mi etmiyorsun yok ediyorsan da boyleyse bebeğin minyon olacaktır
Arslande Fdle ben cok dikkat ediyorum protein almaya bebek beslensin diye minyonluk mı gerilik mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
ems1 Arslande arkadaşların da dediği gibi minyon da olabilir canım , sen ve eşinin boyları nasıl bilmiyoruz ama canını sıkma, başka doktora birde muayene ol cnm bakalım o neler dicek ,
Yesim1995 Arslande ben kendim cok kilo alinca doktorum beni durdurup cocuga kilo aldiran seyleri yememi istedi 6 aydan sonra her gun haslanmis yumurta süt (market ürünü olmayan) cevizmuz et balık meyve sebze yedim
Arslande Fdle bilemedim ki doktor senin beslenmenle alakalı olmayabilir dedi üzüldüm bilmiyorum erken doğum riski vardı bide bu çıkınca moralim bozuldu
Nurcan6148 Arslande Canim her hafta duzenli.kilo aliyorsa problem yok dedi doktor.Benimde 28 haftamda 900 gramdi.Ama tabi.insan.yinede ister istemez endise ediyor.
Arslande Nurcan6148 bilmiyorum ki haftaya perşembe tekrar gidicez 900 olması lazım dedi erken doğum riskinden dolayı sık sık kontrollere gidiyoruz
Arslande ems1 180 e 168 boylarımız eşim zayıf doğmuş ben ortalama bi kiloyla doğmusum artık bilmiyorum ya 🤷🏻♀️
Fdle Arslande hiç moralini bozma stres daha da kötü etkiliyor bakarsın bir sonra ki randevu da ummadığın artış olur içini ferah tut sen