aayseegul kızlar merhaba çatlatma iğnesi 13.gün bugün gebelik belirtileri başlarmı sizce eğer varsa?gögus ucu acıması ve kasık ağrısı var ?10.günde kan verdiğimde 2,3 tü değerim
yagmurkiz aayseegul bu değer ve güne göre daha erken. Çok beklentiye girmek seni çok yorar akışına bırak düşünmemeye çalış bence
Blackkcat aayseegul çatlatma iğnesi olmadım ama,bat 26 kasım göğüslerim acıyor🤷🏻♀️Soğan kürü yaptım bu ay bekliyorum
Blackkcat aayseegul sadece betahcg den değil farklı artan hormonlar etki ediyor özellikle göğüslere bence olabilir ama ümit vermekte istemem,benim 2çocuğum var ikisinde de yumurtlamalardan 5-10 günsonra göğüs hassasiyeti başlamıştı
aayseegul Blackkcat inşallah canım umarım benimde hamilelik belirtisidir ,sadece bukadar erken belirti verirmi diye düşünüyorum