Cge_14 Merhaba kızlar 30. Haftamdayim. Doğumu memleketimde düşünüyorum görev nedeniyle 34. Haftamda izine ayrılmayı düşünüyorum. Daha once bu haftalarda uçak yolculugu yapan var mi? araba ile 15 16 saat sürüyor.
Ernika Cge_14 yalnız unutmayın doktor raporu gerekiyor ve 36. haftadan sonra uçmak yasak. Tüm havayolu şirkletlerinin genel kuralı. Bence bir an önce gidin ☺️