Mihra Kızlar 36+6 günlüğüm kasılmalarm şiddetlendi dün gece zor geçirdim geceyi inanılmaz sertleşiyor bir de o arada bebek tekmeleyince inanılmaz can yakıyor doğum belirtisi kasılmaları mı sizce doktora danışmam gerekir mi ?
Ozican Mihra hayır bazen hissedilmiyor bende de çıktı çünkü sancı 1 hafta önce ama bende tık yok hiçbişey hissetmiyordum. Nst de çıkıyor hissedilmeyen sancılar.